קיימים סוגים רבים של מכונות קרח - קוביות, עיגולים, אצבעות קרח, פתיתים, מכונות עם תפוקה גבוהה ומיכל קטן וההפך... בחירת מכונת קרח המתאימה לצרכים של העסק שלכם הינו שלב חשוב שמומלץ להקדיש לו לפחות כמה דקות.

במאמר הבא, אסביר את עקרונות הבסיס שעליכם להבין בכדי לבחור את המכונה הכי מתאימה לעסק שלכם באמצעות שתי שאלות פשוטות, וככה תוכלו לחסוך גם כאב ראש מיותר הנובע מבחירה לא נכונה, וגם אולי קצת כסף שחשוב לכם להשאיר בכיס.

מה אתם מקררים עם הקרח שהמכונה מוציאה?

לצורתו של הקרח יש השפעה רבה על זמן ומשך הקירור של מה שאתם מנסים לקרר. לדוגמא: שמתם לב שבבתי הקולנוע וברשתות אוכל מהיר הקרח שמגיע בכוס השתיה הינו קרח עגול וחלול(אצבע קרח)? יש לכך סיבה - שטח המגע של סוג הקרח הזה גדול יותר משל קוביות רגילות וזה גורם לשתייה להתקרר יותר מהר.

דוגמאות נוספות:

  • באיזה קרח ישתמש בית עסק המוכר דגים? פתיתי קרח לפיזור.
  • בית מאפה או הכנת בצקים ישתמשו בפתיתים או דפי קרח.
  • בר או בתי קפה ישתמשו באצבעות קרח.
  • אולמות אירועים ישתמשו בקוביות הקרח הסטנדרטיות.

כמה קרח אתם צורכים, ובכמה זמן אתם צורכים אותו?

יש להתחשב בקצב הייצור של המכונה ביחס לגודל המיכל שלה, וזה מכיוון שמכונת הקרח מפסיקה לייצר קרח כאשר המיכל שלה מלא, זה אומר שאם המיכל שלכם קטן, אבל אתם צורכים את הקרח מהר, אתם תישארו בלי קרח. הינה דוגמא:
עסק עם מספר לקוחות גבוהה במהלך כל היום, כמו לדוגמא מסעדה או בר, יצטרך לשים דגש על קצב היצור שלה ופחות על גודל המיכל, וככה הוא יוכל לפזר את הקרח לכל מי שצריך בלי לדאוג שיגמר.
לעומת זאת אולם אירועים המוציא כמות גדולה של שתיה בפרק זמן קצוב של 3 עד 5 שעות יצטרך כמות קרח זמין גדולה מאוד לפי מספר הסועדים ולכן צריך מיכל אגירה גדול מאוד כדי להוציא את הכמות בזמן קצר.

אני מקווה שעזרתי לכם לבחור את המכונה המתאימה לכם, אבל אם אתם עדיין בספק, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

050-634-0579