במאמר הקצר הבא, אענה על השאלה "האם ניתן להגדיל את תפוקת היצור של מכונת קרח?", ואסביר כיצד תוכלו לעשות זאת ועל הדרך לחסוך חשמל.

כך תעזרו למכונת הקרח לייצר יותר קרח

בכל מכונות הקרח (ללא הבדל בין סוג הקרח) ישנו מחזור פעולות קבוע לצורך יצור הקרח, אותן פעולות מתוזמנות ע"י פקודתם של חיישנים הבודקים בין היתר את טמפרטורת המיים, אם המיים מספיק קרים הפעולות ממשיכות ואם לא, יצור הקח יתאכב עד שהמיים התקררו. בין המחזורים, אותם המיים שכבר התקררו נשפכים לצינור הניקוז, ובכדי לכפות על האובדן, משאבת המיים עובדת שעות נוספות. הבעיה היא שהמיים החדשים המגיעים אל המכונה אינם קרים, ולפעמים אפילו חמים, דבר המצריך קירור מחדש של המיים. קירור מחדש יוצר עיכוב משמעותי של מספר דקות ובמקרים מסוימים עד כ-רבע שעה, מיכוון שהמכונה לא יכולה להמשיך ליצר קרח עד שהמיים יהיו בטמפ' של 0 מעלות.

אם יכולנו לקצר את זמן קירור המיים שנכנסים אל המכונה, היינו חוסכים מיים הנשפכים לניקוז, כשליש מהחשמל הנצרך לפעולת הקירור וזמן יקר. 

או במילים אחרות: יותר קרח בפחות זמן וחסכון משמעותי בחשמל ומים.

לסיכום

הגדלה משמעותית של תפוקת מכונת הקרח שלכם הוא דבר אפשרי, אך ניתן לביצוע על ידי מ"ס טכנאים מוגבל בארץ. אנו בדוקטור קרח יכולים לבצעה את השיפורים הדרושים למכונה שלכם על מנת שתוכלו להינות משיפורים המוזכרים במאמר בהתחייבות למחיר הזול ביותר ובאחריות מלאה.

050-634-0579